sobota, 25 maja 2013

Destiny- Friends

~Drógi dzień szkoły a ja prawie zaspałam. Obudziłam się 30 minut po ustalonym czasie. Na przygotowanie się zostało mi zaledwie 2/3 czasu. Szybko spakowałam potrzebne rzeczy , darowałam sobie przysznić oraz ciepłe śniadanie. Ubrałam się w biszkoptowo-pomarańczową spódniczkę z kokardką, do tego nałożyłam białą bluzkę z krótkim rękawkiem. Zbiegłam na dół. Śniadanie schowałam do torby, następnie zrobiłam sobię kanapkę i zjadłam ją razem z sałatką kupioną wczorajszego dnia. W pewnym momencie po mieszkaniu rozległ się dźwięk dzwonka do drzwi. Otworzyłam, w wejściu był nie kto inny jak Park Seuk.
-Oppa! Annyeong!- Przywitałam go z uśmiechem- Ty naprawdę wiedziałes gdzie mieszkam...
- Annyong! Ye* Jakoś się tego dowiedziałem- Odwzajemnił uśmiech- Gotowa?
Chwyciłam szybko torbę, zamknęłam drzwi i ruszyłam za Seuk do jego samochodu. Całą drogę do szkoły rozmawialiśmy, po 15 minutach dojechaliśmy do szkoły. Wszystkie dziewczyny patrzyły się na mnie, coś między sobą szeptały, wskazywały na mnie palcem...czułam się nie pewnie. Po chwili podbiegła do nas dziewczyna o ciemnych włosach.
-Oppa! Tęskniłam!- Pocałowała go delikatnie, jednak on się od niej odsunął- Ty nie tęskniłeś?
Starałam się na nich nie patrzeć, odwróciłam głowę w drugą stronę, jednak Park złapał mnie za ręke , w geście abym nie odchodziła i została z nim.
- Minji...mówiłem Ci, między nami nic nie ma- Odezwał się do niej- A teraz mogłabyś odejść? Chcę pokazać nowej koleżancę naszą szkołę.
Dziewczyna nie zadowolona odeszła do swoich koleżanek, nie okazywała smutku, tylko wściekłość.
- Oppa, czy to był ktoś ważny?- Zapytałam cicho i niepewnie- Wybacz że pytam.
- Andwae*, to moja była dziewczyna Minji Lee- Mówił już to z lekkim uśmiechem- Nie zwracaj na nią uwagi.
Posłałam mu uśmiech a następnie ruszyłam za nim. Szkoła wydawała się być wielka, wszystko było ślicznie urządzone! Nigdy nie pomyślałabym że mogę być w tak wspaniałym miejscu, prawie wszystkie osoby były tutaj straszliwie bogate...tylko ja byłam szarą, cichą myszką. Niestety, nie zdąrzyliśmy obejrzeć całej szkoły gdyż dzwonek "zapraszał" nas na lekcje. Pożegnałam się z kolegą i skierowałam się do swojej sali. Usiadłam w tej samej ławce co wczoraj, obok mnie była brązowowłosa dziewczyna-
-Hwanyeong*!- Przywitała się ze mną- Jestem Kim Nessa.
-Hwanyeong*.- Odpowiedziałam jej z uśmiechem- Gong Tiffany, miło mi.
-Nawzajem. Jesteś nowa, prawda?- Zapytała odpowiadając mi tym samym gestem- Jejku, wybacz. Powinnam być milsza, nie zadawać Ci tyle pytań.
-Ani*. Jesteś bardzo miła- Ciągnęłam rozmowę- Ye* , Przyjechałam z Francji.
-Jejku! Ale świetnie!-Krzyknęła, wszyscy skierowali wzrok w naszą stronę- Ktoś już Ci pokazał szkołę, zaprzyjaźniłaś się z kimś?
-Ye* z Park Seuk- Odpowiedziałam- Jest naprawdę bardzo miły.
-O jej! Park Seuk?!- Pokiwałam potwierdzająco- Ale masz szczęście! Prawie każda chciałaby być na twoim miejscu.
Chwilę jeszcze rozmawiałyśmy, ale później skupiłysmy naszą uwagę na wychowawczyni. Z usmiechem po dzwonku ruszyłysmy na zajęcia, złożyło sie tak, że wszystkie miałyśmy razem. Pod koniec , wyszłyśmy ze szkoły, Oppa czekał na mnie...
-Tiffany, zobaczymy się za 40 minut- Pożegnała sie. -Pa.
Odmachałam jej a on ruszyła przed siebie. Wisadłam do samochodu.
-Oppa. Mam proźbę- Powiedziałam nieśmiało- Mógłbyś za 40 minut podwieść mnie i Nessę pod SM?
-Ye* Arraso*- Uśmiechnięty przekręcił kluczyk w stacyjce- Najpierw do Ciebie?
Pokiwałam potwierdzająco głową.
                                                     ~*~
Park pił swoją herbatę, ja pakowałam rzeczy na dzisiejszy dzień. Oppa wstał i podszedł do mnie.
- Po co jedziecie do SM?- Zapytał, zabrał moją walizkę- Daj, to ciężkie. Co ty tutaj masz?
Nie odpowiedziałam, gdyż Kim zapukała do drzwi.
- Serio?! Ta także z walizką?!- Krzyknął, a raczej zapytał zszokowany- Czy się dowiem do jasnej anielki  o co chodzi?
-Ye*! Będziemy siedzieć pod SM.-Odpowiedziała Nessa- SHINee, SuJu, SNSD są w wytwórni!
Wybuchł  śmiechem. Zabrał także walizkę Nes i włożył obydwie do bagażnika.
- Wsiadajcie. Ppalli*!- Zawołał dalej się śmiejąć- Bo jeszcze wam uciekną.
Usiadłam na przednim siedzeniu, moja towarzyszka zajęła miejsce z tyłu. Po 30 minutach jazdy dojechalismy do danego miejsca. Bylibysmy wcześniej, gdyby nie to że były na drodze straszliwe korki oraz to, że Seuk bardzo chciał zajechać do KFC.
-Oppa.Wae* jedziemy od tyłu?- Zapytałam go- To chyba zły pomysł.
-Zaufaj mi- Wysiadł z auta, zrobiłyśmy to samo- Chodzcie.
Ochroniarze byli nawet z tyłu budynku. Park podszedł do nich, poszłyśmy za nim. O dziwo, mężczyźni nic nie mówili.
-One są ze mną- Odezwał się pewnie, wpuścili nas- Pytania zadawajcie potem.
-Ale...Oppa!-Krzyknęłam, zatrzymał się- Jak...jak ty?
-Oh...to wytwórnia mojego wójka- Odpowiedział- Mogę tutaj być kiedy tylko chcę.
Zszokowane patrzyłyśmy jak on idzie przed siebie. Szybko podbiegłysmy do niego. Budynek był śliczny, na ścianie wisiały zdjęcia wokalistówk, zespołów, wokalistek. Myślałam że z radości zacznę piszczeć i skakać, ledwo co, udało mi się powstrzymać. Skierowaliśmy się na trzecie piętro, otworzył drzwi do jednego pokoju.
-Hyung, nie wiedziałem że tutaj jesteś- Rzekł na widok swojego przyjaciela- To Nessa, chodzi do naszej szkoły, a to Tiffany, jest nowa.
-Annyeong. Siadajcie- Przywitał się, zrobił miejsce dla nas - Jestem Jin Jong.
Przywitałyśmy się, usiadłam obok nowego kolegi i Kim obok mnie.
-Chcecie coś do pica?- Zapytał Oppa- Lub do jedzenia.
-Ani*- Odpowiedziałyśmy z koleżanką w tym samym czasie- Ale musimy skorzystać z toalety.
Czarnowłosy wskazał nam drogę. Podziękowałyśmy i skierowałyśmy się tam.
-Unnie! Jin Jong! My w SM!-Krzyknęła- Jejku, ale się cieszę! Boże, czy oni nie są słodcy?
Pokiwałam potwierdzająco głową. Prawda byli oni naprawdę przystojni, słodcy... w końcu nie bez powody dziewczyny się za nimi oglądają. Wróciłysmy do pokoju.
-Wiecie, ja muszę iść do pracy- Zaczął Seuk- Jeśli chcecie, możecie jechać ze mną i Jin Hyungiem, bo niestety nie możecie tutaj zostać. Jednak obiecuję, że jeszcze tutaj przyjedziemy. To co?
-Ye* Dobry pomysł- Odezwała się Nes- Może wtedy lepiej się poznamy.
Uśmiechnęłam się i ruszyłam za nowo poznanym chłopakiem.
                              ~*~
W trójkę usiedliśmy przy barze, Oppa podał nam ciastka orac ciepłe napoje. Uśmiechnęłam się pogodnie.
-Tiffany, długo tu jesteś?- Zapytał Jin- W szkolę Cię jeszcze nie widziałem.
- Jestem tu od 3 dni- Odpowiedziałam- Jakoś tak.
-Jejku, to szybko się zadomowiłaś- Mówił dalej- Jak znasz długo tego tu,  za ladą?
-Od początku- Odpowiedziałam no kolejne pytanie- Tego samego dnia co przyjechałam.
Długo jeszcze rozmawialismy, ale znów musiałam wcześnie wracać do domu. Pożegnałam się z nimi, jednak starszy zaproponował że mnie odwieźie. Zgodziłam się.
- Mów mi Oppa- Zaproponował- Mimo że znasz mnie trzy godziny.
Zaśmiałam się, zrobił to samo. Gdy dojechaliśmy podziękowałam mu i poszłam do domu. Od razu ruszyłam do łazienki , "Wkoczyłam" pod prysznic, krople delikatnie muskały moje ciało. Zadowolona z dzisiejszego dnia uśmiechałam się sama do siebie. Gdy zakończyłam prysznic ubrałam się w piżamę i ruszyłam do swojego pokoju. Wyciągnęłam pamiętnik
" Drogi Pamiętniku            17.11.2013
 Byłam w SM! Sama nie mogę w to uwierzyć. Oppa może tam być kiedy tylko chce! Poznałam Jin Jong'a , jest moim nowym Oppa  , oraz Nessę, jest bardzo miła=) Było świetnie! Znów jestem zmęczona, to przez te koszmary. Dobranoc <3"

Zamknęłam go i odłożyłam na półkę. Wtuliłam się do poduszki i spokojnie zasnęłam...jak nigdy.



Ye*- Którsza forma tak
Hwanyeong*- Bardziej formalna wersja Annyeong.
Andwae*- To takie Nie, tylko że mówisz je wtedy gdy czemuś wyraźnie zaprzeczasz, na kogoś krzyczysz.
Ani* - Inna, krótsza forma nie
Arraso*- Zrozumiałe(a)m, Rozumiem, Okey, Dobrze- Coś w tym stylu
Ppalli*- Szybko
Wae*- Czemu

Oto kolejny rozdział! Mam nadzieję że jakoś wyszedł. Proszę was o to, abyście wypowiedzieli się na temat opowiadania, to dla mnie ważne (Trzebny Oppa, ty nie musisz :*).
Dziękuję za 12 obserawatorów , 88 komentarzy oraz 1,714 wyświetleń!

8 komentarzy:

  1. Yaay~~ Nareszcie!! Bardzo mi się podobało! Chcę wiedzieć co będzie dalej:D
    Pisz, pisz, pisz!~~:33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, mam nadzieję że nie czekałaś długo ~
      Cieszę się *_*
      Spokojnie, dowiesz się w swoim czasie :P
      Okey, okey, okey
      ;*

      Usuń
  2. Gdzie znalazłaś informacje że Hwanyeong 환영 to formalna wersja Annyeong? Bo według mnie 안녕 ---> Annyeonghaseyo 안녕하세요. A Hwanyeong 환영 oznacza tyle co nasze "nie ma za co".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Annyeonghaseyo także słyszałam :) A nie pamiętam gdzie wyczytałam o Hwanyeong, ale wiem że mam to zapisane więc użyłam tego zwrotu. Poszukam jeszcze :) Ale jak sprawdzisz w tłumaczy (Teraz sprawdziłam z ciekawości) to wychodzi że to jest powitanie. Nwm, ale nawet po Angielsku wychodzi tak samo "Welcome". Mimo to, następnym razem użyłe Annyeonghaseyo jeżeli to komuś przeszkadza.

      Tak wgl, kim jest anonim?

      Usuń
  3. 영감을 찾을 수있는 곳?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy chodzi Ci o mnie, czy o Ciebie :P Ale powiem tak
      : Moją inspiracją jest życie, często myśle o nim , układam własne "Scenariusze" i jakoś mi to się zamienia w opowiadanie. Mimo iż nie jest dobre, to je publikuję gdyż lubię pisać. Inspiracją może być wszystko, tylko trzeba się rozejrzeć :)

      난 당신이 나에 대해 나에 대한 얘기하는지 몰라 P를하지만 난이 말을합니다
      : 내 영감 생활, 종종 내가 그것에 대해 생각하는 자신의 "시나리오"를 준비하고 어떻게 든 이야기로 바뀝니다. 그것은 좋은 것은 아니지만 내가 쓰고 좋아하기 때문에, 그 후에 그 (것)들을 발표했다. 영감은 아무것도 할 수, 난 그냥 주위를 볼 필요가

      I do not know whether you're talking about me or about you: P But I will say this
      : My inspiration is life, often I think about it, arrange your own "Scenarios" and somehow it turns into a story. Although it is not good, then published them because I like to write. Inspiration can be anything, I just need to look around :P

      Usuń
  4. Horey ! Juui Neko! Quttago! : *

    Kim Shin Yeong, moja ulubiona ulzzang 4ever obstawiona w tak fajnym opowiadaniu *-*
    A te jej koszmary to świetny pomysł, cieszę się, że wreszcie zasnęła spokojnie ^^

    Super opowiadanie! Już wcześniej chciałam znaleźć Twojego bloga, ale jakoś nie mogłam... Nic nie zobaczyłam na twoim profilu Google. Jedynie film z jakiegoś Hogwartu i na ten blog także wpadłam, ale że nie przepadam za sience-fiction... nie zainteresował mnie.

    Aż do dnia, kiedy napisałaś do mnie na asku i na twoim profilu widniał link. Nie żałuję, że poświęciłam trzy dni na przeczytanie takich cudów jakie tutaj tworzysz.

    Dziękuję ci, że piszesz... Weny i Hwaiting! ; *

    / Boo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boo Unnie! Annyeong :*
      Ja także ją uwielbiam *_* Jest śliczna! Dziękuję, cieszę się że Ci się ten pomysł podoba :D

      Dziękuję! Ojejku, to naprawdę się naszukałaś ^.^ Mogłaś napisać na asku, podałabym Ci link :P
      Naprawdę, dziękuję! Twoje słowa wiele dla mnie znaczą, bo naprawdę jak dla mnie jesteś wspaniałą blogerką i cenie sobi twoją opinię!

      To ja dziękuję za to że postanowiłaś to przeczytać ^.^
      Dziękuję Boo Unnie! Hwaiting! :*

      Usuń

c(^.^c) Proszę was ładnie o odpowiednie słownictwo
c(*.*c) Nie reklamuj się !