sobota, 29 grudnia 2012

Postacie : My Secret Dream

My secret dream

" Warto jest mieć ukryte marzenia"

Imię: Lucy Severs
Data urodzenia : 1995. 05. 25
Pochodzenie: Korea Południowa --> Polska
Informacje : Została Adoptowana, jej rodzice są nie znani tak samo jak i reszta rodziny.
Zainteresowania: Fotografia, Moda

"Każdy ma do przebycia
Swoją podróż życia
Mijamy stacje życiowe
jedne szare
Inne zaś kolorowe
Poznajemy ludzi
Którzy wsiadają i wysiadają
Lub też do końca podróży
Przy nas pozostają
"









Imię: Tom Komus
Data urodzenia: 1993. 03. 14
Pochodzenie: Korea Południowa --> Polska
Informacje: Zna się z Lucy od urodzenia, wychowywali się w tym samym domu dziecka tylko że on doszedł później.
Zainteresowania : Imprezy, Fotografia, Gry.

"Nie wiem jak to powiedzieć, ale jest mi przykro za to co zrobiłem i za to co powiedziałem... Wiem, że słowa nie ukoją cierpienia i bólu, jakiego Ci przyswożyłem.Jestem tchórzem i nie potrafię powiedzieć Ci prosto w oczy 'PRZEPRASZAM'..."


Imię: Lee Jong
Data urodzenia: 1993.07.16
Pochodzenie: Korea Południowa
Informacje: Poznał się z Lucy we Francji, tam pracuje jego kuzyn którego odwiedza bardzo często. Jego rodzina jest straszliwie bogata.
Zainteresowania: Piłka nożna, Sport, Film, Gry Wideo

"Nie wątp w moją przyjaźń, gdy widzę Cię mówię 'wejdź , oni mogą poczekać' "

Imię: Cho Dong Woon
Data urodzenia: 1992.03.16
Pochodzenie: Korea Południowa - Francja
Informacje: Lee Jong jest jego kuzynem. Jego ojciec zmarł, więc wrócił do Korei. Jest straszliwie bogaty.
Zainteresowania: Muzyka, sport, gry wideo

"Nie ważne jak ciemne jest twoje życie, gdy jesteś na dnie. Pamiętaj, zawsze są osoby które będą dla Ciebie światłem"


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Postacie będą dodawane stopniowo !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

c(^.^c) Proszę was ładnie o odpowiednie słownictwo
c(*.*c) Nie reklamuj się !